Saeco Xsmall HD8745 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Xsmall HD8745 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

peanutjes 25-04-2013

Wij hadden eerst een Dolce Gusto apparaat, maar omdat de kosten van de cups echt de pan uit rezen zijn wij overgestapt naar deze machine. En wat een goede keus! Onderhoud en bediening is eenvoudig, maar dat doet niet af aan de kwaliteit van de koffie die echt voortreffelijk is. Ook is het mogelijk om thee te zetten met het stoomtuitje of lekkere warme chocolademelk. Nogmaals, geen spijt van de aankoop van dit mooie compacte apparaat.

Riet47 28-07-2012

Mijn mening is veranderd omtrent de warmte van de koffie. Hij mis echt heet maar ik moest wat wennen om het apparaat goed ingesteld te krijgen. Ik heb nu geen spijt meer van de aankoop. Ik kan het apparaat iedereen aanbevelen.

Riet47 09-04-2012

Het apparaat is mooi van design en in het begin een beetje zoekende wat en hoe maar de koffie is niet warm maar is lauw en dat is een groot nadeel. Een miskoop dus voor dat geld.

Riet47 14-05-2014

Weer Riet 47. Nu, net na 2 jaar gaat het apparaat weer terug want de koffiemodule aan de rechterkant wil er met geen mogelijkheid meer terug in. Ik vindt het nog steeds voor dat geld een miskoop.